Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Tequila\Polska powstał dział interactive

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska wyodrębniła dział interactive, który łączy kompetencje strategiczne z wykonawczymi.

Zadaniem działu jest opracowywanie spójnych działań już na etapie tworzenia strategii kampanii marketingu zintegrowanego. – W skład działu interactive wchodzą project managerowie posiadający doświadczenie zarówno w planowaniu strategicznym, jak i w działaniach internetowych oraz social media. Od strony wykonawczej wsparcie zapewniają doświadczeni specjaliści z zakresu projektowania i wdrażania narzędzi internetowych: dwóch web developerów, flash developer, specjalista HTML i administrator systemów. W ten sposób cały proces tworzenia i prowadzenia akcji internetowych przebiegać będzie w ramach agencji – poinformował Przemysław Wojak, partner zarządzający i dyrektor kreatywny Tequila\Polska. Na czele nowego działu jako head of interactive stanął Marcin Pyszora, dotychczasowy interactive manager, który w Tequila\Polska pracuje od dwóch lat.

(DOK, 29.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.