W Tequila\Polska powstał dział interactive
29.09.2010, 07:55
Agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska wyodrębniła dział interactive, który łączy kompetencje strategiczne z wykonawczymi.
Zadaniem działu jest opracowywanie spójnych działań już na etapie tworzenia strategii kampanii marketingu zintegrowanego. – W skład działu interactive wchodzą project managerowie posiadający doświadczenie zarówno w planowaniu strategicznym, jak i w działaniach internetowych oraz social media. Od strony wykonawczej wsparcie zapewniają doświadczeni specjaliści z zakresu projektowania i wdrażania narzędzi internetowych: dwóch web developerów, flash developer, specjalista HTML i administrator systemów. W ten sposób cały proces tworzenia i prowadzenia akcji internetowych przebiegać będzie w ramach agencji – poinformował Przemysław Wojak, partner zarządzający i dyrektor kreatywny Tequila\Polska. Na czele nowego działu jako head of interactive stanął Marcin Pyszora, dotychczasowy interactive manager, który w Tequila\Polska pracuje od dwóch lat.(DOK, 29.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










