Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przeniesiony na wtorek serial ”Usta, usta” w TVN stracił widzów

Po trzech odcinkach serial ”Usta, usta” przyciąga do TVN średnio 1,7 mln widzów – o 300 tys. mniej, niż wyniosła średnia widownia jego pierwszej edycji wiosną br.

W jesiennej ramówce serial zmienił dzień emisji: z soboty o 20 na wtorki o 21.30. TVN ma w czasie jego emisji średnio 12,6 proc. udziału w rynku, przegrywając z innymi dużymi telewizjami. Liderem pasma jest TVP 2 z udziałem 28,3 proc. (”M jak miłość”, ”Ekspres reporterów”), udział TVP 1 wynosi 17,5 proc. (m.in. sport, pasmo filmowe), a Polsatu – 15,3 proc. (pasmo filmowe, serial z cyklu ”CSI”). TVN ustępuje konkurencji także w grupie komercyjnej 16-49, gdzie serial ”Usta, usta” wybiera 15,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Tu także liderem jest Dwójka – 22,3 proc., udział Polsatu wynosi 18,4 proc., a Jedynki – 18,3 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 23.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.