Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Ludzie Chudego” w Polsacie lepiej wypadają w grupie komercyjnej niż ogólnej

Nowy serial Polsatu ”Ludzie Chudego” po trzech odcinkach przyciąga średnio 2,65 mln widzów i w grupie komercyjnej osiąga lepsze wyniki niż wśród wszystkich oglądających.

Serial zadebiutował 5 września i jest nadawany w niedziele w godz. 20-21 (za pierwszym razem Polsat pokazał dwa połączone odcinki, kończąc emisję o 22). Gromadzi średnio 2,65 mln widzów, przy czym najwięcej osób przyciągnęły pierwsze dwa odcinki – 2,87 mln, trzeci obejrzało już 2,46 mln widzów, a czwarty – 2,43 mln. Pod względem udziału w rynku ”Ludzie Chudego” wyprzedzają tylko propozycję Dwójki. Polsat w czasie emisji serialu wybiera bowiem 17 proc. osób mających włączone telewizory. Liderem pasma jest TVN z 24,3 proc. udziału w rynku (”Taniec z gwiazdami”), udział TVP 1 wynosi 20,7 proc. (m.in. ”Miłość nad rozlewiskiem”), a TVP 2 – 14,3 proc. (m.in. programy kabaretowe, pasmo filmowe). Jednak w grupie komercyjnej 16-49 udział Polsatu – 21,3 proc. – już tylko nieznacznie ustępuje wynikowi TVN – 21,6 proc. i pozwala stacji wyprzedzić mającą 16,6 proc. Jedynkę i Dwójkę – 14,7 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 21.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.