"Szpilki na Giewoncie" Polsatu wygrywają z konkurencją
20.09.2010, 08:14
Nowy serial Polsatu "Szpilki na Giewoncie" po trzech odcinkach jest liderem pasma zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
Serial zadebiutował 2 września i jest nadawany w czwartki o 22. Przyciąga średnio 2,7 mln widzów, dając Polsatowi 24,6 proc. udziału w rynku (26,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). W obu grupach Polsat jest w tym paśmie liderem. TVN emituje w tym czasie pasmo filmowe, osiągając 15,9 proc. udziału w rynku. Udział TVP 2 wynosi 13,3 proc. (m.in. serial ”Doktor House”), a TVP 1 – 12,3 proc. (m.in. ”Sprawa dla reportera” i serial dokumentalny). W grupie komercyjnej konkurenci Polsatu mają: TVN – 17,7 proc., TVP 2 – 16 proc., a TVP 1 – 7,9 proc. udziału. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 20.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










