Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska buduje wizerunek dobrego pracodawcy

Zgrzewka piwa raz w miesiącu, pakiet sportowy, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, rodzinny pakiet medyczny, dwudaniowe obiady w stołówce zakładowej w cenie od 6 zł – takimi przywilejami dla swoich pracowników chwali się Kompania Piwowarska.

W rozesłanym do mediów materiale można też przeczytać, że „przeciętny pracownik może liczyć na premię w wysokości od 50 proc. do 150 proc. średniego wynagrodzenia z ostatnich trzech miesięcy”. Do informacji załączono film dostępny na You Tube, w którym pracownicy firmy opowiadają, jak dobrze jest pracować w Kompanii Piwowarskiej. – Chcemy być postrzegani jako dobry pracodawca, materiał przesłany do mediów miał charakter wyłącznie PR, nie szukamy nowych pracowników – tłumaczy Klaudyna Polanowska-Skrzypek, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej. Firma liczy na to, że dziennikarze po lekturze tekstu zapamiętają, jakim to dobrym pracodawcą jest koncern i przy okazji robienia innych materiałów podzielą się tymi informacjami. – My nie rozsyłamy takich informacji, bo korzyści dla naszych pracowników to nasza wewnętrzna sprawa – mówi Beata Buczek-Cioczek, odpowiedzialna za PR Carlsberga. Na pomysł informowania o benefitach dla swoich pracowników nie wpadli też specjaliści od komunikacji w Grupie Żywiec. – Też uważam, że w trudnych czasach pracownicy powinni wiedzieć, że firma o nich dba, lecz my komunikujemy to wewnętrznie. Moim zdaniem nie trzeba się tym chwalić przed mediami – ocenia Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec.

(RYD, 17.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.