Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

At Media rozwija internetową ofertę z serwisami dla dzieci

Broker reklamowy At Media do swojej oferty internetowej dołączył pierwszy serwis niezwiązany z kanałami tematycznymi czy pismami Egmontu.

At Media zaczął reprezentować serwis dla dzieci i młodzieży Yummy.pl poświęcony nauce języków obcych. Wojciech Kowalczyk, marketing director brokera, informuje, że prowadzone są rozmowy z wydawcami kolejnych witryn. Zaznacza, że At Media na razie chce się skupić na sprzedaży reklam na stronach skierowanych do dzieci.

(KOZ, 17.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.