Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa EmLab SA zmieniła nazwę na MediaCap SA

Grupa reklamowa EmLab SA, do której należą agencja eventowa EmLab i agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, zmieniła nazwę na MediaCap SA.

Zmiana nazwy związana jest z planowanym debiutem na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, który ma nastąpić do 2013 roku. Obecnie MediaCap notowana jest na rynku NewConnect. Jacek Olechowski, prezes spółki, nie kryje, że to ruch w kierunku inwestorów, a nowa nazwa oraz plany rozwoju mają wyróżnić grupę spośród innych podmiotów na rynku reklamowym. Zarząd zamierza do 2013 roku zwiększyć zyski spółki do co najmniej 4 mln zł brutto rocznie. Zakłada m.in. dalsze inwestycje i akwizycje – do połowy 2012 roku chce przejąć podmiot BTL lub z sektora IT. Obecnie szykuje listę 10 firm, z którymi rozpocznie rozmowy. Olechowski zamierza też wzmocnić oferty dotychczasowych marek grupy. W agencji Scholz & Friends, która ma służyć pozyskiwaniu nowego biznesu, zmieniono strukturę – m.in. w dziale kreacji zrezygnowano z podziału na ATL, BTL, digital, choć zespół tworzą osoby z doświadczeniem w każdej z tych dziedzin. Poszerzona ma być oferta agencji eventowej EmLab. – Obecnie realizuje ona jedynie projekty na zlecenie reklamodawców, ale chcemy, by przygotowywała z własnej inicjatywy autorskie eventy, do których będziemy pozyskiwać sponsorów. Tak jak na przykład firma Alter Art, która organizuje Heineken Open’er Festival – wyjaśnia Olechowski. MediaCap chce się wyróżnić na rynku marketingowym również elastycznością i dostępem do nowoczesnych narzędzi. – Ponieważ współwłaścicielem Scholz & Friends jest ten międzynarodowy holding, będziemy czerpać z jego rozwiązań. Dzięki temu zaś, że jesteśmy większościowym udziałowcem, możemy elastycznie dostosowywać ofertę MediaCap do potrzeb szybko zmieniającego się rynku marketingowego w Polsce. Będziemy wchodzić w jego nisze i wychodzić z nowymi rozwiązaniami do reklamodawców – zapowiada prezes spółki. Zmianie nazwy towarzyszy nowa identyfikacja wizualna i logo (nazwa grupy w dwóch odcieniach fioletu), których autorem jest niemiecki projektant Jan Ludwig. Wkrótce uruchomiona zostanie nowa strona korporacyjna spółki wraz z rozbudowaną sekcją dla inwestorów. Przygotuje ją Scholz & Friends Warszawa.

(MŁ, 15.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.