Axel Springer Polska powalczy z Bauerem o miłośników seriali
14.09.2010, 11:32
Axel Springer Polska wprowadził na rynek tygodnik "Nasze Seriale". Pismo ukazało się w promocyjnej cenie – 1 zł.
Tytuł, którego redaktor naczelną jest Katarzyna Jaraczewska, adresowany jest do miłośników polskich i zagranicznych seriali telewizyjnych. Ma 48 stron. Opisuje wydarzenia z kolejnych odcinków popularnych seriali. Zamieszcza wywiady z aktorami, porady o zdrowiu i urodzie, przepisy kulinarne. Jego dniem wydawniczym jest piątek. Tygodnik na razie sprzedawany jest po promocyjnej cenie – 1 zł. Wydawnictwo nie ujawnia nakładu. Bezpośrednim rywalem ”Naszych Seriali” jest wydawany przez Wydawnictwo Bauer dwutygodnik ”Świat Seriali”. Kosztuje on 2,30 zł, a jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym półroczu br. wyniosło 231 595 egz. (ZKDP). Wprowadzenie tytułu na rynek Springer wspiera kampanią telewizyjną (m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie) i promocją w punktach sprzedaży. Za kreację spotów odpowiada dział projektów specjalnych wydawnictwa, za zakup mediów dom mediowy MediaCom.(SK, 14.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










