Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Festiwal opolski miał mniej widzów, ale przyniósł TVP 1 większe przychody z reklam

Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 średnio 2,8 mln widzów. Stacja uzyskała przy tej okazji 10,5 mln zł ze sprzedaży czasu reklamowego (bez rabatów).

Impreza była transmitowana w piątek, sobotę i niedzielę wieczorem (10-12 września). Oglądało ją wprawdzie 800 tys. osób mniej niż w ub.r. (wtedy festiwal odbył się w czerwcu), ale przychody reklamowe Jedynki przekroczyły ubiegłoroczne o 5,7 mln zł. Festiwalowa widownia telewizyjna była największa pierwszego dnia – 3,1 mln osób. W sobotę festiwal miał 2,9 mln widzów, a w niedzielę – 2 mln. Pod względem średniego udziału w rynku Jedynka wyprzedziła inne telewizje w piątek i sobotę, osiągając odpowiednio 34 proc. i 26,2 proc. W niedzielę liderem był TVN z udziałem 19,6 proc. wobec 18 proc. Jedynki. Średni udział TVP 1 w rynku w czasie trzydniowej transmisji wyniósł 27,4 proc. – i był większy niż udziały konkurencyjnych stacji (TVN – 18,8 proc., TVP 2 – 13,9 proc., Polsat – 11,5 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 14.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.