Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Harnaś Jasny zmienia cenę i wizerunek

Marka Harnaś Jasne Pełne z portfolio Carlsberga reklamuje się niższą ceną i nowym opakowaniem.

Piwo kosztuje teraz 1,99 zł, a na opakowaniu pojawiły się informacje mające podkreślić jakość piwa i jego pochodzenie. Z etykiety nie znikła charakterystyczna postać Harnasia. Nowe opakowanie zaprojektowała agencja Mamastudio. Promocyjną cenę i rebranding Harnasia wspiera kampania reklamowa. 15-sekundowy spot jest emitowany w Polsacie, Polsat Sport, Polsat News, TV 4. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Autorem kreacji reklamy jest agencja Red 8 Communication Group. Promocja obejmuje też materiały POS w punktach zakupu.

(RYD, 14.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.