Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kia Motors Polska pokazuje na Facebooku chomiki z warszawskiego zoo

Możliwością obserwacji przez całą dobę chomików dżungarskich Kia Motors Polska zachęca do odwiedzenia swojej oficjalnej strony na Facebooku.

W profilu na Facebooku dzięki dwóm kamerom można przez całą dobę obserwować chomiki dżungarskie ze stołecznego zoo. Strona ma być kanałem stałego kontaktu z użytkownikami, a także miejscem promocji nowego modelu Kia Soul, adresowanego do młodych użytkowników. Pomysł promującej ją akcji nawiązuje do globalnej kampanii reklamowej tego modelu ”The new way to roll”, której bohaterami są właśnie chomiki. Za przygotowanie projektu odpowiada Media Contacts, za strategię i realizację - agencja social media Brand Karma.

(DOK, 10.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.