Jesienią rozpocznie się kampania wojska w prasie i Internecie
Agora SA wygrała przetarg na promocję Narodowych Sił Rezerwowych w prasie ogólnopolskiej.
W przetargu prowadzonym przez Ministerstwo Obrony Narodowej pokonała Axel Springer Polska, Infor Biznes, Polskapresse, Star Media i Provis, które także nadesłały swoje oferty. Jednocześnie ministerstwo rozstrzygnęło postępowania na promocję Narodowych Sił Rezerwowych w bezpłatnych portalach internetowych (zlecenie zdobyła Star Media), branżowej prasie medycznej (też Star Media) i bezpłatnych medycznych portalach internetowych – Althermedia. Początkowo budżet na promocję w prasie i portalach medycznych wygrał Axel Springer Polska, ale przesłał oświadczenie ”o odmowie zawarcia umowy” - przyczyn nie ujawniono. Akcja promująca wojskową rezerwę ma się rozpocząć 7 października. Będzie uzupełnieniem trwającej od 15 sierpnia kampanii, w której wykorzystywane są: 90-sekundowy spot reklamowy i 25-minutowy film - obie produkcje autorstwa agencji Vena Art.(DOK, 09.09.2010)










