Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesienią rozpocznie się kampania wojska w prasie i Internecie

Agora SA wygrała przetarg na promocję Narodowych Sił Rezerwowych w prasie ogólnopolskiej.

W przetargu prowadzonym przez Ministerstwo Obrony Narodowej pokonała Axel Springer Polska, Infor Biznes, Polskapresse, Star Media i Provis, które także nadesłały swoje oferty. Jednocześnie ministerstwo rozstrzygnęło postępowania na promocję Narodowych Sił Rezerwowych w bezpłatnych portalach internetowych (zlecenie zdobyła Star Media), branżowej prasie medycznej (też Star Media) i bezpłatnych medycznych portalach internetowych – Althermedia. Początkowo budżet na promocję w prasie i portalach medycznych wygrał Axel Springer Polska, ale przesłał oświadczenie ”o odmowie zawarcia umowy” - przyczyn nie ujawniono. Akcja promująca wojskową rezerwę ma się rozpocząć 7 października. Będzie uzupełnieniem trwającej od 15 sierpnia kampanii, w której wykorzystywane są: 90-sekundowy spot reklamowy i 25-minutowy film - obie produkcje autorstwa agencji Vena Art.

(DOK, 09.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.