Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" z serią zeszytów o kuchni regionalnej

Od dziś z "Gazetą Wyborczą" (Agora SA) ukazywać się będzie seria zeszytów przedstawiających polską kuchnię regionalną.

Cykl składa się z czterech części, które będą dołączane bezpłatnie do gazety co środa. Pomysły na potrawy opatrzone są komentarzami o historii oraz o kulturze kulinarnej regionów (np. Podhala czy Kaszub). Wydanie ”GW” z dodatkiem wspiera kampania promocyjna prowadzona m.in. w telewizji (stacje ogólnopolskie oraz tematyczne). Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiada Starlink. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”GW” w lipcu br. wyniosło 327 945 egz. (ZKDP)

(SK, 08.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.