Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Tele Świat” zwiększył objętość

Najnowszy numer dwutygodnika ”Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w zwiększonej o osiem stron objętości.

Pismo ma teraz 108 stron. Na nowych kolumnach znalazły się dodatkowe opisy programów telewizyjnych, filmowych hitów, ciekawostki z życia gwiazd, a także informacje z planów seriali, relacje z wydarzeń sportowych i kulisy programów rozrywkowych. Cena pisma nie zmieniła się i nadal wynosi 1,80 zł. Wzbogacone wydanie wspiera kampania promocyjna w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, TV Polonia, TVP Kultura, TVP Sport). Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Happy Hours, media zakupił MEC. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Tele Świata” w pierwszym półroczu br. wyniosło 368 302 egz. (ZKDP).

(SK, 07.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.