Internauci jednak czytają prasę
Aż 76 proc. internautów wciąż czyta prasę drukowaną - wynika z badania przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl, czyli internetowym panelu badawczym.
Największą popularnością spośród tytułów prasowych cieszą się miesięczniki - czyta je 40 proc. internautów. Najczęściej czytanymi tytułami są: ”Twój Styl” (25 proc.), ”Claudia” (18 proc.) i ”Focus” (16 proc.). Tygodniki i dwutygodniki czyta 38 proc. badanych internautów – najwięcej ”Newsweek Polska” (28 proc.), ”Angorę” (27 proc.) i ”Politykę” (24 proc.). Natomiast najrzadziej internauci sięgają po dzienniki, zagląda do nich jedynie 34 proc. badanych - najwięcej czyta ”Gazetę Wyborczą” (56 proc.), ”Metro” (26 proc.) i ”Rzeczpospolitą” (24 proc.). Badanie zrealizowano metodą ankiet internetowych CAWI od maja do lipca br., wzięło w nim udział 3272 internautów w wieku 16-60 lat.(RYD, 07.09.2010)










