TVP Białystok będzie promować jesienną ramówkę
06.09.2010, 08:22
Startującą dziś jesienną ramówkę TVP Białystok od połowy września będzie wspierać lokalna kampania reklamowa.
Białostocki oddział Telewizji Polskiej będzie się promować na autobusach PKS i nośnikach ledowych w Białymstoku, Łomży i Suwałkach, a także w lokalnych portalach internetowych. Celem akcji pod hasłem ”Obiektywnie i bez kantów” jest promocja TVP Białystok jako telewizji regionalnej i reklama głównych pozycji z jesiennej ramówki: serwisu informacyjnego ”Obiektyw” i programu publicystycznego ”Bez kantów”. Zarówno kreacją, jak i planowaniem mediów oddział zajął się we własnym zakresie. W jesiennej ramówce TVP Białystok zadebiutuje program ”Przystanek kultura” (emisja w piątki o 19.15) o głównych wydarzeniach kulturalnych i artystycznych województwa podlaskiego. Dzięki pozyskaniu sponsorów na antenę wróci rozrywkowo-publicystyczne ”Studio weekend” (nadawane na żywo w piątki o 17.15). Będą też audycje dla mniejszości narodowych: białoruskiej, ukraińskiej, tatarskiej, rosyjskiej i romskiej, a także programy religijne.(RUT, 06.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










