Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 06, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Białystok będzie promować jesienną ramówkę

Startującą dziś jesienną ramówkę TVP Białystok od połowy września będzie wspierać lokalna kampania reklamowa.

Białostocki oddział Telewizji Polskiej będzie się promować na autobusach PKS i nośnikach ledowych w Białymstoku, Łomży i Suwałkach, a także w lokalnych portalach internetowych. Celem akcji pod hasłem ”Obiektywnie i bez kantów” jest promocja TVP Białystok jako telewizji regionalnej i reklama głównych pozycji z jesiennej ramówki: serwisu informacyjnego ”Obiektyw” i programu publicystycznego ”Bez kantów”. Zarówno kreacją, jak i planowaniem mediów oddział zajął się we własnym zakresie. W jesiennej ramówce TVP Białystok zadebiutuje program ”Przystanek kultura” (emisja w piątki o 19.15) o głównych wydarzeniach kulturalnych i artystycznych województwa podlaskiego. Dzięki pozyskaniu sponsorów na antenę wróci rozrywkowo-publicystyczne ”Studio weekend” (nadawane na żywo w piątki o 17.15). Będą też audycje dla mniejszości narodowych: białoruskiej, ukraińskiej, tatarskiej, rosyjskiej i romskiej, a także programy religijne.

(RUT, 06.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.