Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu wzrosły przychody reklamowe głównych telewizji

Przychody reklamowe głównych telewizji w sierpniu były w sumie o 24 proc. wyższe niż rok temu – wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement.

Wszystkie stacje pokazały też więcej reklam. Łączne wpływy reklamowe TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN wyniosły w sierpniu br. 459,5 mln zł – to 87,9 mln zł więcej, niż w sierpniu ub.r. Liderem pozostał Polsat z przychodami 163,4 mln zł (wzrost o 11 proc.), wpływy TVN wyniosły 113,3 mln zł (także wzrost o 11 proc.), niewiele mniej ze sprzedaży reklam uzyskała TVP 1 – 112,5 mln zł (wzrost o 37 proc.). Największy wzrost przychodów zanotowała Dwójka – do 70,3 mln zł (o 80 proc.). Wszystkie główne telewizje wyemitowały w sierpniu więcej spotów reklamowych niż przed rokiem. Najwięcej reklam pokazał Polsat – 21 tys. spotów (wzrost o 4 proc.). W TVN było 19,9 tys. spotów (o 4 proc.), w Jedynce – 16,8 tys. (o 32 proc.), w Dwójce – 15,1 tys. (o 40 proc.).

(RUT, 03.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.