Kanały tematyczne miały w wakacje mniejszy udział w rynku niż przed rokiem
03.09.2010, 07:34
W czasie wakacji najpopularniejszymi kanałami tematycznymi wciąż były stacje dla dzieci.
Na czele zestawienia w czasie wakacji (lipiec i sierpień br.) był Disney Channel z 1,5 proc. udziału w rynku (przed rokiem: 1,2 proc.). Dwie kolejne pozycje zajęły również stacje dziecięce: Disney XD – 1,2 proc. (1 proc. – przed rokiem nadawał jako Jetix) oraz Cartoon Network – 1 proc. (0,9 proc.). Dalej znalazły się Viva Polska – 0,9 proc. (0,9 proc.), AXN – 0,8 proc. (1 proc.), MiniMini – 0,7 proc. (0,8 proc.), Discovery Channel – 0,6 proc. (0,7 proc.), Polsat Sport – 0,6 proc. (1 proc.) i Eurosport – 0,6 proc. (0,7 proc.). Pierwszą dziesiątkę zamknął Comedy Central, którego udział w rynku wynosił 0,5 proc. (0,4 proc.). Łączny udział 10 wymienionych kanałów w rynku telewizyjnym wynosił 8,4 proc. i był nieznacznie mniejszy niż przed rokiem (8,6 proc.). Natomiast wszystkie kanały tematyczne objęte monitoringiem telemetrycznym osiągnęły 18,9 proc. udział w rynku (18,4 proc. przed rokiem). Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych.(KOZ, 03.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










