Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czytelnicy reklamują "Puls Biznesu"

Bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) są jego czytelnicy.

W kampanii reklamowej dziennika czytelnicy tego tytułu biznesowego opowiadają o swoich pasjach. ”Pokazujemy w niej, jak różnych i interesujących mamy Czytelników, jak wiele jest powodów, dla których sięgają po nasz tytuł” - wyjaśnia w komunikacie prasowym prezes Bonnier Business Polska Arkadiusz Dawid. Reklamy pokazują ludzi biznesu po pracy – tańczących tango, pilotujących samoloty, zgłębiających tajemnice historii. Kampania wystartowała dziś i potrwa do grudnia. Będzie obecna w prasie (m.in. polska edycja ”Forbes” i ”Newsweek Polska”) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. W pierwszej połowie br. rozpowszechnianie płatne razem ”Pulsu Biznesu” wyniosło 18,6 tys. egz. (ZKDP).

(GK, 02.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.