CAM Media zwiększa obroty
02.09.2010, 09:32
Agencja reklamy zewnętrznej CAM Media poinformowała o wynikach za pierwsze półrocze – firma znacząco zwiększyła sprzedaż.
Jak wynika z danych finansowych spółki, przychody netto Grupy CAM Media SA ze sprzedaży za pierwsze półrocze br. wyniosły 25,9 mln zł zł. To o 86,51 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku. Jak podkreśla w komunikacie prasowym Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media, wpływ na wyniki finansowe firmy miały działania w zakresie new business oraz wysokie nakłady na nowe przetargi i nowe projekty, takie jak sieć nośników citylight z Ruchem. CAM Media jest w pierwszej dziesiątce największych graczy rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Jak wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, cały rynek outdooru powoli wychodzi z kryzysu. W drugim kwartale br. wpływy firm reklamy zewnętrznej wyniosły 174,7 mln zł – tylko o 1 proc. mniej niż w tym samym okresie ub.r. (RYD)(02.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










