Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CAM Media zwiększa obroty

Agencja reklamy zewnętrznej CAM Media poinformowała o wynikach za pierwsze półrocze – firma znacząco zwiększyła sprzedaż.

Jak wynika z danych finansowych spółki, przychody netto Grupy CAM Media SA ze sprzedaży za pierwsze półrocze br. wyniosły 25,9 mln zł zł. To o 86,51 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem 2009 roku. Jak podkreśla w komunikacie prasowym Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media, wpływ na wyniki finansowe firmy miały działania w zakresie new business oraz wysokie nakłady na nowe przetargi i nowe projekty, takie jak sieć nośników citylight z Ruchem. CAM Media jest w pierwszej dziesiątce największych graczy rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Jak wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, cały rynek outdooru powoli wychodzi z kryzysu. W drugim kwartale br. wpływy firm reklamy zewnętrznej wyniosły 174,7 mln zł – tylko o 1 proc. mniej niż w tym samym okresie ub.r. (RYD)

(02.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.