Spada łączny udział w rynku największych telewizji
02.09.2010, 09:29
W sierpniu łączny udział głównych telewizji w rynku spadł zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej. Indywidualnie w obu grupach zyskał tylko TVN.
Liderem pozostał TVP 1 z udziałem w rynku 17,5 proc. (w sierpniu ub.r.: 19,6 proc.), drugi był Polsat – 13,4 proc. (14,3 proc.), na trzecie miejsce awansował TVN – 13 proc. (12,5 proc.), na czwarte spadł TVP 2 – 12,6 proc. (14 proc.). W sumie udział tych czterech telewizji wyniósł 56,4 proc. – podczas gdy rok temu było to 60,4 proc. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) na pierwsze miejsce, mimo spadku udziału, awansował Polsat – 15,1 proc. (16,1 proc. rok temu), wyprzedzając Jedynkę – 14,4 proc. (17 proc.), na trzecie miejsce awansował TVN – 14,1 proc. (12,6 proc.), a na czwarte spadła Dwójka – 12,1 proc. (13,3 proc.). W sumie główne telewizje miały w tej grupie 55,7 proc. udziału (rok temu: 59 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)(02.09.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










