Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski Związek Pływacki współpracuje z agencją marketingu sportowego

Agencja marketingu sportowego Sport Management Polska podpisała dwuletnią umowę z Polskim Związkiem Pływackim. Zajmie się m.in. znalezieniem sponsorów dla PZP.

W ramach umowy SM Polska ma m.in. opracować koncepcję działań promujących pływanie jako dyscyplinę sportową; utworzyć produkt pod nazwą ”Reprezentacja Polski w pływaniu”; stworzyć szczegółowe zasady dotyczące praw sponsorskich; przygotować profesjonalne i nowoczesne prezentacje reprezentacji. - Zależy nam na wypromowaniu reprezentacji i znalezieniu dla niej sponsorów – mówi Grzegorz A. Kita, prezes firmy.

(MS, 19.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.