Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu przybyło widzów kanałom i programom informacyjnym

Kanały i programy informacyjne przyciągają od kilkunastu do kilkudziesięciu procent widzów więcej, niż rok temu – wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1-30 sierpnia br. i ub.r.

Średnia dobowa widownia TVP Info w okresie 1-30 sierpnia br. wynosiła 336 tys. osób – było to o 47 tys. więcej, niż rok temu (wzrost o 16 proc.). Jeszcze większy wzrost (o 52 proc.) zanotował TVN 24, którego widownia wyniosła 237 tys. osób, o 81 tys. więcej, niż w analogicznym okresie ub.r. Widownię podwoił Polsat News, osiągając średnią 39 tys. widzów. Kanały informacyjne zwiększyły też w sierpniu udział w rynku: TVP Info do 6,56 proc. (z 5,78 proc. rok temu), TVN 24 do 4,63 proc. (z 3,13 proc.), a Polsat News do 0,76 proc. (z 0,37 proc.). Z kolei spośród programów informacyjnych głównych stacji najwięcej widzów gromadziły ”Wiadomości” TVP 1 – średnio 3,62 mln widzów (o 560 tys., czyli 18 proc. widzów więcej, niż rok temu). Drugie są ”Fakty” TVN ze średnią widownią 3,25 mln osób (wzrost o 360 tys., tj. 13 proc.), trzecie ”Wydarzenia” Polsatu, przyciągające 1,95 mln widzów (wzrost o 210 tys., tj. 12 proc.), a czwarta ”Panorama” TVP 2 – 1,47 mln widzów. ”Panoramę” ogląda 180 tys. osób (14 proc.) więcej, niż przed rokiem, z tym że wtedy była emitowana o 22.45, a teraz – o 18.

(RUT, 01.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.