Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2 mln euro na kampanię oleju rzepakowego

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju szuka agencji reklamowej, która za 2 mln euro przygotuje i zrealizuje kampanię ”Pokochaj olej rzepakowy”.

Kampania planowana jest od września 2011 roku i ma potrwać trzy lata. Jej budżet wyniesie 2 mln euro. Obejmie rynki Polski, Czech i Łotwy. W jej ramach nie będzie promowana żadna konkretna marka oleju. Celem działań będzie m.in. poinformowanie o zdrowotnych właściwościach oleju rzepakowego i zwiększenie jego spożycia. Rozstrzygnięcie postępowania zaplanowano na 26 października.

(MŁ, 01.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.