Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes Wydawnictwa Zwierciadło odpiera zarzuty wydawcy ”Charakterów”

Jerzy Szulwic, prezes Wydawnictwa Zwierciadło, zapewnia, że miesięcznik ”Sens” nie używa haseł reklamowych, w których prezentuje się jako ”pierwszy ilustrowany magazyn psychologiczny”.

Wydawnictwo ”Charaktery”, wydawca miesięcznika ”Charaktery – Magazyn Psychologiczny”, zarzuca wydawcy ”Sensu”, że promuje swój tytuł jako ”pierwszy ilustrowany magazyn psychologiczny” lub też jako ”jedyny w Polsce magazyn, który co miesiąc dostarcza sporej dawki psychologii”. Oba te stwierdzenia są, zdaniem wydawcy ”Charakterów”, niezgodne z prawdą, także dlatego, że ”Charaktery” ukazują się od 1997 roku, a ”Sens” od dwóch lat. Pod koniec zeszłego tygodnia wydawca „Charakterów” wezwał Wydawnictwo Zwierciadło do zaprzestania tego typu działań. – Nie jest prawdą, że hasła, których wykorzystywanie zarzucają nam ”Charaktery”, są naszymi hasłami reklamowymi. Przypuszczam, że takie sformułowanie mogło się znaleźć przy opisach tytułu w serwisach sprzedających elektroniczne wydania prasy – tłumaczy Jerzy Szulwic. Aby upewnić się co do tego, musi zapoznać się z pismem wydawnictwa ”Charaktery”, to zaś jeszcze do niego nie dotarło. Zapewnia, że Wydawnictwo Zwierciadło oficjalnie ustosunkuje się do całej sprawy, gdy otrzyma pismo. Jak wynika z danych ZKDP, po pierwszym kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Charakterów” wynosiło 44 876 egz., a ”Sensu” – 16 692 egz.

(SK, 31.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.