Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Więcej widzów wyborów Miss Polski w Polsacie i TV 4

Wybory Miss Polski przyciągnęły do Polsatu średnio 2,97 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Polsat pokazywał konkurs Miss Polski w niedzielę od 20 do 22, uzyskując 20,5 proc. udziału w rynku (19,3 proc. w grupie komercyjnej). W obu grupach stacja była liderem pasma. Widownia wyborów Miss Polski była o prawie 1,4 mln osób większa niż w ub.r. (wtedy impreza odbyła się na początku września). Oprócz konkursu Miss Polski w ramach Festiwalu Piękna w Płocku odbyły się także wybory Miss Polski Nastolatek i Miss Supranational. Te konkursy można było obejrzeć w TV 4, odpowiednio w piątek (w godz. 20-22) i sobotę (20-23). Wybory Miss Polski Nastolatek zgromadziły w Czwórce 650 tys. widzów, a Miss Supranational – 730 tys. Także w tej stacji były to wyniki lepsze od ubiegłorocznych, odpowiednio o 360 tys. i 230 tys. widzów.

(RUT, 31.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.