Więcej widzów wyborów Miss Polski w Polsacie i TV 4
31.08.2010, 08:02
Wybory Miss Polski przyciągnęły do Polsatu średnio 2,97 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Polsat pokazywał konkurs Miss Polski w niedzielę od 20 do 22, uzyskując 20,5 proc. udziału w rynku (19,3 proc. w grupie komercyjnej). W obu grupach stacja była liderem pasma. Widownia wyborów Miss Polski była o prawie 1,4 mln osób większa niż w ub.r. (wtedy impreza odbyła się na początku września). Oprócz konkursu Miss Polski w ramach Festiwalu Piękna w Płocku odbyły się także wybory Miss Polski Nastolatek i Miss Supranational. Te konkursy można było obejrzeć w TV 4, odpowiednio w piątek (w godz. 20-22) i sobotę (20-23). Wybory Miss Polski Nastolatek zgromadziły w Czwórce 650 tys. widzów, a Miss Supranational – 730 tys. Także w tej stacji były to wyniki lepsze od ubiegłorocznych, odpowiednio o 360 tys. i 230 tys. widzów.(RUT, 31.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










