Tyskie chce nadal promować piłkę nożną
30.08.2010, 07:53
Kompania Piwowarska SA zapowiada, że nadal będzie inwestować w sponsoring sportu i działania skierowane do kibiców pod marką Tyskie.
W środę Polski Związek Piłki Nożnej zmienił sponsora piłkarskiej kadry narodowej - z marki Tyskie (Kompania Piwowarska) na Warkę, należącą do Grupy Żywiec. Wybór odbył się w drodze przetargu, w którym startowały: Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i Carlsberg. Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, twierdzi, że firma do końca walczyła o utrzymanie statusu sponsora drużyny narodowej. – Kompania przez cały czas trwania negocjacji wykazywała dobrą wolę, aby umowę przedłużyć na kolejne cztery lata, między innymi zwiększając o połowę wartość kontraktu w stosunku do poprzedniej umowy – ujawnia Kanton. Według informacji ”Rzeczpospolitej” wartość obecnego kontraktu z Grupą Żywiec wynosi ok. 3 mln euro. Kompania nie chce jednak rezygnować ze wspierania piłki nożnej w Polsce. – Szczegółowych planów nie ujawniamy, ogłosimy je, kiedy przyjdzie na to odpowiedni czas – zapowiada Tomasz Kanton. Marka Tyskie była związaną z polską reprezentacją od 2005 roku.(RYD, 30.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










