Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tyskie chce nadal promować piłkę nożną

Kompania Piwowarska SA zapowiada, że nadal będzie inwestować w sponsoring sportu i działania skierowane do kibiców pod marką Tyskie.

W środę Polski Związek Piłki Nożnej zmienił sponsora piłkarskiej kadry narodowej - z marki Tyskie (Kompania Piwowarska) na Warkę, należącą do Grupy Żywiec. Wybór odbył się w drodze przetargu, w którym startowały: Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i Carlsberg. Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej, twierdzi, że firma do końca walczyła o utrzymanie statusu sponsora drużyny narodowej. – Kompania przez cały czas trwania negocjacji wykazywała dobrą wolę, aby umowę przedłużyć na kolejne cztery lata, między innymi zwiększając o połowę wartość kontraktu w stosunku do poprzedniej umowy – ujawnia Kanton. Według informacji ”Rzeczpospolitej” wartość obecnego kontraktu z Grupą Żywiec wynosi ok. 3 mln euro. Kompania nie chce jednak rezygnować ze wspierania piłki nożnej w Polsce. – Szczegółowych planów nie ujawniamy, ogłosimy je, kiedy przyjdzie na to odpowiedni czas – zapowiada Tomasz Kanton. Marka Tyskie była związaną z polską reprezentacją od 2005 roku.

(RYD, 30.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.