Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przetarg reklamowy Inpost

Operator pocztowy Inpost prowadzi przetarg - szuka agencji, której zleci kreację i realizację jesiennej kampanii.

Inpost nie precyzuje, w jakich mediach akcja miałaby być przeprowadzona, chce zapoznać się z różnymi sposobami dotarcia do klienta. O zlecenie realizują zarówno agencje marketingu zintegrowanego, ATL, jak i agencje social media i interaktywne – ich nazw przedstawiciele działu marketingu nie ujawniają. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest jeszcze na trzeci kwartał br.

(DOK, 27.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.