Red8 pod marką Red8 Digital zaoferuje usługi marketingowe w sieci
25.08.2010, 07:47
Agencja reklamowa Red8 Communications Group kupiła 65 proc. udziałów w agencji interaktywnej Genero i została jej większościowym udziałowcem. Wkrótce Genero zmieni nazwę na Red8 Digital.
Red8 i Genero współpracowały już wcześniej, m.in. przy tegorocznej kampanii ”Axe - Klikasz ?” dla Unilever. Adam Niesłuchowski, business development director w Red8, w przesłanym do mediów komunikacie wyjaśnia zakup chęcią poszerzenia dotychczasowej oferty agencji: ”Red8 to agencja, która zbudowała swoją siłę przede wszystkim na reklamach telewizyjnych. Strategia i kreacja telewizyjna to coś, co nas wyróżnia i to się nie zmieni. Jednocześnie trudno nie zauważyć, w jakim kierunku rozwija się rynek reklamowy i jak coraz większą rolę odgrywa w nim Internet. Stąd nasza decyzja, by zbudować kompetencje interaktywne” – czytamy w komunikacie. Red8 kupiła udziały w Genero od dotychczasowych większościowych udziałowców i jednocześnie założycieli tej agencji interaktywnej – Pawła Jakubowskiego (prezesa agencji) i Dariusza Kiedy (wiceprezesa i dyrektora zarządzającego). W wyniku przejęcia zarząd agencji nie zmieni się, a Genero będzie działała jako oddzielna firma. Kieda i Jakubowski w branży interaktywnej pracują kilkanaście lat, a Genero założyli w 2003 roku. Obecnie agencja zatrudnia 25 osób. Zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii e-marketingowych, komunikacją promocyjną marek i firm w Internecie, tworzeniem i zarządzaniem programami motywacyjnymi, lojalnościowymi oraz incentive online, e-mail marketingiem, projektowaniem i wdrażaniem aplikacji internetowych. Wśród jej klientów dotąd znalazły się m.in. Bosch, DHL, TVP, Canon, Porsche, Grohe, KFC, Leroy Merlin, Nordea, Danone, Ferrero. Planowane przychody agencji w br. mają wynieść 3-4 mln zł. Red8 działa od 2002 roku. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, np. ”Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, ”Mówimy Waszym językiem” dla Castoramy czy cykl reklam dla marki Zelmer. W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros Nova (marka Fortuna), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestlé Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank.(MŁ, 25.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










