Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedem podmiotów w przetargu Ministerstwa Obrony Narodowej

Axel Springer Polska, Infor Biznes, Agora SA, Polskapresse, Althermedia, Star Media i Provis biorą udział w przetargu na promocję Narodowych Siły Rezerwowych.

Organizator postępowania – Ministerstwo Obrony Narodowej – planuje reklamy w prasie i na stronach WWW. Postępowanie podzielono na cztery części: reklamę w prasie ogólnopolskiej, w prasie medycznej, na portalach o tematyce ogólnej i portalach medycznych. Akcja promująca wojskową rezerwę ma się rozpocząć 7 października. Jest uzupełnieniem trwającej właśnie kampanii, w której wykorzystywane są: 90-sekundowy spot reklamowy i 25-minutowy film - obie produkcje autorstwa agencji Vena Art.

(DOK, 25.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.