Hoop przygotowuje na jesień kampanię Hoop Coli
Na czwarty kwartał tego roku Hoop Polska planuje nową ATL-ową kampanię Hoop Coli.
– Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się promować Hoop Colę właśnie w tym okresie w ubiegłym roku i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tamtej kampanii – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska. – Według czerwcowych danych Nielsena Hoop Cola miała ośmioprocentowy udział w rynku w kategorii Cola i osiągnęła najwyższy wzrost w swojej historii. Jest trzecim napojem na rynku, po Coca-Coli i Pepsi. Zależy nam, by utrzymać tę pozycję – dodaje Kmiecik. O planowanych działaniach wiadomo jedynie, że będą prowadzone pod hasłem ”Odkręć się na innych”, które reklamodawca wykorzystuje od 1,5 roku. Kampanię przygotowują agencja Hand Made i dom mediowy Mindshare Polska. Do końca roku producent będzie wspierał działaniami BTL marki Paola i Jupik. Ponadto domyka plany marketingowe na rok 2011, kiedy to zamierza wprowadzić na rynek nowe produkty.(MŁ, 23.08.2010)










