Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 20, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrośnie koszt dotarcia do widzów Polsatu

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, rozpocznie dziś sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Jak szacuje Polsat Media, średni koszt dotarcia z reklamą do widzów w grupie komercyjnej wzrośnie o 15 proc. w stosunku do września ub.r. (koszt dotarcia zależy od ceny spotów i oglądalności danej stacji).
Wcześniej sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc rozpoczęły TVP i TVN. W cenniku telewizji publicznej średnia podwyżka cen wyniosła 20 proc., w cenniku TVN – 7 proc.

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, rozpocznie dziś sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Jak szacuje Polsat Media, średni koszt dotarcia z reklamą do widzów w grupie komercyjnej wzrośnie o 15 proc. w stosunku do września ub.r. (koszt dotarcia zależy od ceny spotów i oglądalności danej stacji). Wcześniej sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc rozpoczęły TVP i TVN. W cenniku telewizji publicznej średnia podwyżka cen wyniosła 20 proc., w cenniku TVN – 7 proc.

(RUT, 20.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.