Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kaszuba odpowiada za kontakty z mediami i marketing w NBP

Marcin Kaszuba został dyrektorem departamentu komunikacji i promocji w Narodowym Banku Polskim. Ostatnio pracował w dziale doradztwa podatkowego Ernst & Young, gdzie odpowiadał m.in. za public relations. Wcześniej był m.in. rzecznikiem rządu i PKN Orlen. W NBP zastąpił Katarzynę Basiak-Gałę, która jest jego zastępczynią.

Marcin Kaszuba został dyrektorem departamentu komunikacji i promocji w Narodowym Banku Polskim. Ostatnio pracował w dziale doradztwa podatkowego Ernst & Young, gdzie odpowiadał m.in. za public relations. Wcześniej był m.in. rzecznikiem rządu i PKN Orlen. W NBP zastąpił Katarzynę Basiak-Gałę, która jest jego zastępczynią.

(MŁ, 18.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet na promocję Warmii i Mazur do wzięcia

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego szuka firm reklamowych, które za 11,8 mln zł brutto wypromują Warmię i Mazury w Polsce i za granicą.

To będzie pierwsza tak duża kampania Warmii i Mazur. Zaplanowano ją na lata 2011-2012. Za unijne środki ma być prowadzona m.in. w telewizji i Internecie. Celem jest promocja turystyki w regionie. Chodzi o zbudowanie marki Warmii i Mazur i rozpropagowanie jej nie tylko w Polsce, ale w wybranych krajach europejskich. Zainteresowani mogą składać oferty do 6 września. Urząd szuka zarówno firmy, która przygotuje kreację, jak i domu mediowego, któremu zleci planowanie i zakup mediów.

(MŁ, 19.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo