McCann Erickson reklamuje kredyt mieszkaniowy BGŻ w
18.10.2005, 09:50
Agencja reklamowa McCann Erickson Polska przygotowała kampanię dla Banku Gospodarki Żywnościowej SA.
Akcja informuje klientów banku, że w ofercie kredytu mieszkaniowego BGŻ-etu nie ma żadnych ukrytych kosztów. Kampania jest skierowana do osób w wieku 25-49 lat, z miast liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Promocja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN Siedem), dziennikach (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, 15 dzienników regionalnych, wydanie stołeczne ”Rzeczpospolitej”), tygodnikach (”Newsweek Polska”, ”Polityka”) oraz w Internecie (m.in. Onet.pl, Wp.pl). Zaplanowano także kampanię na ulicach (rozdawanie ulotek). Autorami reklamy jest team kreatywny: Paweł Ciemiński i Tomek Wojciechowski z McCann Erickson. Materiały BTL przygotowała agencja MRM/Momentum, a za projekty internetowe odpowiada Zentropy Partners. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Akcja potrwa do 6 listopada.(MAP, 18.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










