Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McCann Erickson reklamuje kredyt mieszkaniowy BGŻ w

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska przygotowała kampanię dla Banku Gospodarki Żywnościowej SA.

Akcja informuje klientów banku, że w ofercie kredytu mieszkaniowego BGŻ-etu nie ma żadnych ukrytych kosztów. Kampania jest skierowana do osób w wieku 25-49 lat, z miast liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Promocja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN Siedem), dziennikach (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, 15 dzienników regionalnych, wydanie stołeczne ”Rzeczpospolitej”), tygodnikach (”Newsweek Polska”, ”Polityka”) oraz w Internecie (m.in. Onet.pl, Wp.pl). Zaplanowano także kampanię na ulicach (rozdawanie ulotek). Autorami reklamy jest team kreatywny: Paweł Ciemiński i Tomek Wojciechowski z McCann Erickson. Materiały BTL przygotowała agencja MRM/Momentum, a za projekty internetowe odpowiada Zentropy Partners. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Akcja potrwa do 6 listopada.

(MAP, 18.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.