Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Era inwestuje w muzyczny marketing

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała dla internautów serwis muzyczny – Eramusicgarden.pl. Jego start jest powiązany z nową kampanią operatora, w której wystąpi Katy Perry.

W serwisie Eramusicgarden.pl można śledzić i komentować najważniejsze wydarzenia ze świata muzyki. Jest tam kalendarz imprez, recenzje z wydarzeń muzycznych i wywiady z artystami. W tym tygodniu ruszy kampania Ery z udziałem gwiazdy muzyki pop Katy Perry. W filmie reklamowym artystka namawia do wzięcia udziału w konkursie, który wyłoni 40 fanów. Wystąpią oni w teledysku gwiazdy, który ukaże się jesienią. Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Została przygotowana przez departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi. Media zaplanował Starcom.

(RYD, 17.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.