Era inwestuje w muzyczny marketing
17.08.2010, 08:14
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, przygotowała dla internautów serwis muzyczny – Eramusicgarden.pl. Jego start jest powiązany z nową kampanią operatora, w której wystąpi Katy Perry.
W serwisie Eramusicgarden.pl można śledzić i komentować najważniejsze wydarzenia ze świata muzyki. Jest tam kalendarz imprez, recenzje z wydarzeń muzycznych i wywiady z artystami. W tym tygodniu ruszy kampania Ery z udziałem gwiazdy muzyki pop Katy Perry. W filmie reklamowym artystka namawia do wzięcia udziału w konkursie, który wyłoni 40 fanów. Wystąpią oni w teledysku gwiazdy, który ukaże się jesienią. Kampania będzie emitowana w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Została przygotowana przez departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi. Media zaplanował Starcom.(RYD, 17.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










