Rusza kampania reklamowa soku Tymbark
18.10.2005, 09:47
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa przygotowały kampanię soków Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).
Wczoraj ruszyła kampania ”Pomarańcza klasyczna” dla nowego wariantu smakowego soku Tymbark. Będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem), prasie ogólnopolskiej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za tydzień wystartuje kolejny etap - ”Warianty smakowe” (w tych samych mediach). Celem kampanii jest m.in. wzrost sprzedaży soków Tymbark; grupą docelową są mieszkańcy średnich i dużych miast. W spocie telewizyjnym zostanie wykorzystana aranżacja znanego przeboju Skaldów ”Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Nie jest znany termin zakończenia kampanii.(JW, 18.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










