Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania reklamowa soku Tymbark

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Initiative Warszawa przygotowały kampanię soków Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).

Wczoraj ruszyła kampania ”Pomarańcza klasyczna” dla nowego wariantu smakowego soku Tymbark. Będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem), prasie ogólnopolskiej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za tydzień wystartuje kolejny etap - ”Warianty smakowe” (w tych samych mediach). Celem kampanii jest m.in. wzrost sprzedaży soków Tymbark; grupą docelową są mieszkańcy średnich i dużych miast. W spocie telewizyjnym zostanie wykorzystana aranżacja znanego przeboju Skaldów ”Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Nie jest znany termin zakończenia kampanii.

(JW, 18.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.