Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy kanał Universal Networks International z kampanią reklamową

Universal Networks International wprowadza do Polski kanał 13th Street Universal.

Kanał, który ruszy 13 września, zastąpi inną stację tego nadawcy, Hallmark Channel. Startowi kanału będzie towarzyszyła kampania reklamowa, która potrwa miesiąc. Obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24 i TVN Siedem), prasę (”Tele Tydzień”, ”To & Owo”, ”Teleświat”, ”TV 14”, ”Gazeta Telewizyjna”) oraz Internet (Onet.pl, Telemagazyn.pl, Facebook, Filmweb.pl, Wirtualna Polska). Kreację spotów telewizyjnych i reklam prasowych przygotował dział kreacji Universal Networks International w Londynie. Kreacją do Internetu i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink. 13th Street Universal emituje seriale i filmy kryminalne, prawnicze oraz sądowe. W jego ramówce znajdą się też pozycje nadawane w Hallmark Channel, np. seriale ”Prawo i porządek” czy ”Podkomisarz Brenda Johnson”. Kanał jest dostępny w ofercie platformy Cyfra+ i sieci kablowych (m.in. Vectra, UPC, Multimedia, Toya).

(RUT, 16.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.