Nowy kanał Universal Networks International z kampanią reklamową
16.08.2010, 08:15
Universal Networks International wprowadza do Polski kanał 13th Street Universal.
Kanał, który ruszy 13 września, zastąpi inną stację tego nadawcy, Hallmark Channel. Startowi kanału będzie towarzyszyła kampania reklamowa, która potrwa miesiąc. Obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24 i TVN Siedem), prasę (”Tele Tydzień”, ”To & Owo”, ”Teleświat”, ”TV 14”, ”Gazeta Telewizyjna”) oraz Internet (Onet.pl, Telemagazyn.pl, Facebook, Filmweb.pl, Wirtualna Polska). Kreację spotów telewizyjnych i reklam prasowych przygotował dział kreacji Universal Networks International w Londynie. Kreacją do Internetu i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink. 13th Street Universal emituje seriale i filmy kryminalne, prawnicze oraz sądowe. W jego ramówce znajdą się też pozycje nadawane w Hallmark Channel, np. seriale ”Prawo i porządek” czy ”Podkomisarz Brenda Johnson”. Kanał jest dostępny w ofercie platformy Cyfra+ i sieci kablowych (m.in. Vectra, UPC, Multimedia, Toya).(RUT, 16.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










