Canal+ prowadzi kampanię wizerunkową w telewizji, prasie i Internecie
10.08.2010, 08:26
Canal+ wczoraj rozpoczął kampanię wizerunkową. Potrwa ona do końca sierpnia.
Celem działań jest wzmocnienie wizerunku stacji jako tej dostarczającej najlepszą ofertę sportowo-filmową. Kampania prowadzona jest pod hasłem ”3 razy 500+” (ponad 500 premier filmowych, ponad 500 relacji sportowych na żywo oraz ponad 500 meczów lig europejskich rocznie). Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Siedem oraz kanały z oferty Discovery Media), prasę (m.in. ”To & Owo”, ”Tele Tydzień”, ”Forbes” i ”Newsweek Polska”) oraz Internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Nk.pl, Tvn24.pl i Ipla.pl). Równocześnie prowadzona jest kampania sprzedażowa Cyfry+, zachęcająca do skorzystania z promocji przygotowanej na rozpoczęcie nowego sezonu piłkarskiej Ekstraklasy. Wykorzystano w niej prasę oraz Internet. Kreacje kampanii przygotowała agencja Change Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG.(KOZ, 10.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










