Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu wzrosły przychody reklamowe głównych telewizji

Przychody reklamowe głównych telewizji w lipcu były w sumie o ponad 41 proc. wyższe niż rok temu – wynika z danych cennikowych.

W sumie wpływy reklamowe TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu wyniosły w lipcu br. 489,8 mln zł – to 143,6 mln zł więcej, niż w lipcu ub.r. (dane cennikowe, bez rabatów). Liderem pozostał Polsat z przychodami w wysokości 160,2 mln zł (wzrost o 19 proc. wobec lipca ub.r.). TVN uzyskał ze sprzedaży reklam 127,6 mln zł (wzrost o 31 proc.), a TVP 1 – 122,6 mln zł (wzrost o 58 proc.). Największy, ponaddwukrotny wzrost przychodów zanotowała Dwójka – do 79,3 mln zł (113 proc.). Wszystkie te stacje wyemitowały w lipcu więcej spotów reklamowych, niż przed rokiem. Najwięcej reklam było w Polsacie – 22,2 tys. (wzrost o 9 proc.). TVN nadał 20,6 tys. spotów (wzrost o 6 proc.), TVP 1 – 16,7 tys. (wzrost o 31 proc.), a TVP 2 – 14,3 tys. (wzrost o 31 proc.). W sumie reklamy w głównych telewizjach trwały w lipcu 64 godziny i 16 minut dłużej niż w lipcu ub.r. – zajęły 452 godziny i 7 minut. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 05.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.