Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Targi VIPMedica, czyli jak dotrzeć do klienta-lekarza

Agencja eventowa HealthEvent wymyśliła i organizuje w październiku targi VIPMedica, na których z ofertą dla lekarzy będą się wystawiać reklamodawcy spoza branży farmaceutycznej.

- Założenie, że lekarze to target atrakcyjny wyłącznie dla firm farmaceutycznych, to stereotyp – mówi Paweł Jarosz, product manager VIPMedica po stronie HealthEvent. - Lekarz to konsument w ogóle, dlatego postanowiliśmy umożliwić dotarcie do tego targetu firmom ubezpieczeniowym, motoryzacyjnym, finansowym, z branży nieruchomości i innym. Lekarzy zaś chcemy zachęcić możliwością robienia kariery, bo częścią imprezy będą targi pracy. Liczymy, że szukając możliwości rozwijania swojej kariery na przykład za granicą, lekarze zainteresują się ofertą naszych wystawców – mówi Jarosz. Wystawców będzie ok. 30, lecz nie będą się mogły prezentować firmy farmaceutyczne (mogą jedynie objąć mecenat). Z początkiem września ruszy kampania informująca o targach (media medyczne, e-mailing, dedykowane zaproszenia). Targi odbędą się w dniach 23-24 października w Warszawie. Podczas targów zainaugurowany zostanie VIPMedica Club - program lojalnościowy przeznaczony dla lekarzy różnych specjalizacji, który zrzesza luksusowe marki dedykowane branży medycznej.

(MŁ, 05.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.