Milion nagród w kon-kursie "Magia Kodów" Carrefour Polska
17.10.2005, 09:48
W piątek ruszyła kampania reklamowa Carrefour Polska wspierającą loterię "Magia Kodów". Klienci hipermarketów tej sieci mogą wygrać m.in. 31 samochodów, telewizory, wycieczki zagraniczne, sprzęt AGD, bony towarowe.
Organizatorzy akcji ufundowali milion nagród łącznej wartości 5 mln zł. Mogą je zdobyć klienci, którzy kupią specjalnie oznaczone produkty za minimum 10 zł - każdy taki zakup premiowany jest kuponem. Uczestnicy akcji będą sprawdzać w Polsacie, czy wygrali nagrodę. Stacja podczas trwania akcji (19 października – 20 listopada) w dolnym prawym rogu ekranu będzie emitować czerwony punkt w specjalnych blokach czasowych (8.00-10.00, 18.00-19.00 i 20.00-21.00). Kupon ze sklepu trzeba naświetlić czerwonym punktem z ekranu. Organizację loterii, wizualizację akcji w hipermarketach i kreację materiałów BTL przygotowała Altavia Polska. Agencja zaprojektowała i wyprodukowała m.in. kupony, katalogi, plakaty, banery, ulotki, billboardy, reklamę prasową (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Metropol”, ”Dzień Dobry”) oraz banery internetowe (Wirtualna Polska). O akcji informuje też telewizyjny spot reklamowy, w którym występuje aktor Piotr Fronczewski. W trakcie kampanii w Polsacie zostanie wyemitowanych 320 reklam. Przygotowała je agencja MM Communications. Media zaplanował i kupił MPG Media Planning. Działania PR dla Carrefour Polska prowadzi TBWA\PR. Carrefour realizuje projekt ”Magia Kodów” w kilku krajach, m.in. w Hiszpanii, Turcji, Włoszech i Grecji (obecnie jest prowadzony w Belgii).(MŁ, 17.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










