Call 2 Action przejmuje Atvertin i nośniki w Tesco
02.08.2010, 07:18
Jedna z największych firm digital signage Call 2 Action przejęła spółkę Atvertin, która w polskiej sieci hipermarketów Tesco ma ponad tysiąc ekranów LCD.
Przejęciem spółki zainteresowanych było kilka firm. – Ale tylko w przypadku Call 2 Action fuzja miała uzasadnienie biznesowe – mówi Maciej Dziewolski, były prezes Atvertin. Nazw innych zainteresowanych przejęciem podmiotów nie ujawnia. Call 2 Action oprócz tego, że ma nośniki reklamowe w sieciach Piotr i Paweł oraz Alma, jest też właścicielem monitorów reklamowych przy kasach sieci Tesco. Przejęcie Atvertinu przez Call 2 Action nie jest zaskoczeniem dla przedstawicieli rynku digital signage. – To naturalne uzupełnienie oferty biznesowej dla firmy, która już sprzedawała reklamy w sieci Tesco. Teraz całość działań będzie skupiona w jednym ręku – mówi Mariusz Stachowiak, specjalista ds. badań Pol-TV i przedstawiciel Polish Digital Signage Association. Szczegóły dotyczące przejęcia są ustalane, ale wiadomo już, że marka Atvertin zniknie z rynku.(DOK, 02.08.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










