Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Call 2 Action przejmuje Atvertin i nośniki w Tesco

Jedna z największych firm digital signage Call 2 Action przejęła spółkę Atvertin, która w polskiej sieci hipermarketów Tesco ma ponad tysiąc ekranów LCD.

Przejęciem spółki zainteresowanych było kilka firm. – Ale tylko w przypadku Call 2 Action fuzja miała uzasadnienie biznesowe – mówi Maciej Dziewolski, były prezes Atvertin. Nazw innych zainteresowanych przejęciem podmiotów nie ujawnia. Call 2 Action oprócz tego, że ma nośniki reklamowe w sieciach Piotr i Paweł oraz Alma, jest też właścicielem monitorów reklamowych przy kasach sieci Tesco. Przejęcie Atvertinu przez Call 2 Action nie jest zaskoczeniem dla przedstawicieli rynku digital signage. – To naturalne uzupełnienie oferty biznesowej dla firmy, która już sprzedawała reklamy w sieci Tesco. Teraz całość działań będzie skupiona w jednym ręku – mówi Mariusz Stachowiak, specjalista ds. badań Pol-TV i przedstawiciel Polish Digital Signage Association. Szczegóły dotyczące przejęcia są ustalane, ale wiadomo już, że marka Atvertin zniknie z rynku.

(DOK, 02.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.