G+J Polska wprowadza na rynek magazyn "Śledczy"
30.07.2010, 08:35
Dziś na rynku debiutuje magazyn reporterski "Śledczy". Tytuł ukazuje się jako wydanie specjalne miesięcznika "Focus" (G+J Polska).
Opiekę redakcyjną nad nowym tytułem sprawuje Artur Górski, dziennikarz miesięcznika ”Focus Historia”. – ”Śledczy” to pismo specjalizujące się w tropieniu zagadek kryminalnych, skandali i afer na styku świata przestępczego i politycznego. Na łamach będziemy przypominali o zapomnianych i niewyjaśnionych dochodzeniach – informuje Artur Górski. Artykuły do tego pisma napisali m.in. Piotr Pytlakowski, Bogusław Wołoszański, Wojciech Sumliński i Igor Miecik. Pierwszy numer ”Śledczego” ma 100 tys. egz. nakładu. Jego objętość to 100 stron, a cena – 6,90 zł. Wydanie tego tytułu wspiera kampania reklamowa, która obejmie punkty sprzedaży (Empik i HDS) oraz prasę: (m.in. ”Logo”, ”Newsweek Polska” i ”Wprost”). Za kreację kampanii i dobór mediów odpowiada dział marketingu G+J Polska.(SK, 30.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










