Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G+J Polska wprowadza na rynek magazyn "Śledczy"

Dziś na rynku debiutuje magazyn reporterski "Śledczy". Tytuł ukazuje się jako wydanie specjalne miesięcznika "Focus" (G+J Polska).

Opiekę redakcyjną nad nowym tytułem sprawuje Artur Górski, dziennikarz miesięcznika ”Focus Historia”. – ”Śledczy” to pismo specjalizujące się w tropieniu zagadek kryminalnych, skandali i afer na styku świata przestępczego i politycznego. Na łamach będziemy przypominali o zapomnianych i niewyjaśnionych dochodzeniach – informuje Artur Górski. Artykuły do tego pisma napisali m.in. Piotr Pytlakowski, Bogusław Wołoszański, Wojciech Sumliński i Igor Miecik. Pierwszy numer ”Śledczego” ma 100 tys. egz. nakładu. Jego objętość to 100 stron, a cena – 6,90 zł. Wydanie tego tytułu wspiera kampania reklamowa, która obejmie punkty sprzedaży (Empik i HDS) oraz prasę: (m.in. ”Logo”, ”Newsweek Polska” i ”Wprost”). Za kreację kampanii i dobór mediów odpowiada dział marketingu G+J Polska.

(SK, 30.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.