Benke szefem VivaKi – centralnej struktury domów mediowych Publicis w Polsce
30.07.2010, 08:30
Grupa Publicis utworzyła w Polsce strukturę VivaKi, nadrzędną dla wszystkich domów mediowych z grup Starcom MediaVest oraz ZenithOptimedia.
VivaKi została powołana na 15 rynkach na świecie, uznawanych przez szefostwo Publicis za strategicznie. Prezesem grupy VivaKi w Polsce został Jakub Benke, CEO Starcom MediaVest Group. Celem centralizacji zarządzania strukturami mediowymi holdingu w Polsce jest zacieśnienie współpracy między SMV i ZOG, by zaoferować klientom lepsze rozwiązania komunikacyjne. Zmiana została przeprowadzona przy zachowaniu całkowitej odrębności poszczególnych marek domów mediowych i poufności informacji związanych z obsługą klientów. Funkcję VivaKi trading directora, odpowiedzialnego za negocjacje z mediami dla scentralizowanego budżetu grupy, objął Piotr Piętka, dotychczas wiceprezes Starcomu. Jego zastępcą została Iwona Jaśkiewicz-Kundera, dyrektor ds. zakupu w ZenithOptimedia. Scentralizowany został też obszar IT – menedżerem ds. rozwoju systemów IT został Michał Kaźmierczuk, dotychczas project & aplication manager w ZenithOptimedia. W nowej strukturze utworzone zostało stanowisko VivaKi talent directora, które powierzono Jerzemu Kozakiewiczowi, HR directorowi w ZenithOptimedia. Odpowiada on za tworzenie strategii i narzędzi wspierających rozwój pracowników, szkolenia, motywację i pozyskiwanie nowych osób. Na świecie struktura VivaKi powstała w 2008 roku na fundamentach platformy negocjacyjnej Publicis Groupe Media. Jednym z efektów powołania VivaKi jest strategiczne partnerstwo Publicis z koncernami Google i Microsoft.(MŁ, 30.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










