Coca-Cola likwiduje swój serwis społecznościowy UdaSię! i stawia na Facebooka
Z końcem lipca z sieci zniknie serwis społecznościowy UdaSię! (Coca-Cola Poland Sercvices).
Serwis uruchomiony był we wrześniu 2006 roku. Gromadził społeczność osób o podobnych zainteresowaniach - w sumie ponad 18 tys. osób. Użytkowników Coca-Cola powiadomiła o zakończeniu działalności e-mailingiem. Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Sercvices, wyjaśnia, że rezygnacja z serwisu związana jest z rozwojem dużych niezależnych serwisów społecznościowych typu Facebook czy Nk.pl: - Stwarzają one firmom i markom doskonałą platformę do komunikowania się z konsumentami. Dla firmy i marki sensowniej jest zaistnieć właśnie w dużych, niezależnych portalach, liczących miliony użytkowników, aniżeli rozwijać własny niszowy portal – mówi Borucka. Profil Coca-Cola na Fecebooku ma blisko 9 mln fanów.(MŁ, 30.07.2010)










