Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 28, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora ma nową sieć reklamy efektywnościowej

Payper.pl to nowa sieć reklamy efektywnościowej uruchomiona przez Agorę SA, wydawcę m.in. ”Gazety Wyborczej”.

W ofercie sieci znajdują się obecnie serwisy z portfolio Grupy Gazeta.pl, a partnerami Payper.pl są: sieć reklamy kobiecej Glossy Media (współpracuje z 76 serwisami dla kobiet) oraz sieć Ad Taily (zrzesza ok. 14 tys. wydawców stron internetowych). Sieć Payper.pl proponuje klientom bezpośrednim, agencyjnym i domom mediowym dziewięć pakietów tematycznych (m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca, Sport i Moto), które zgrupowane są w trzech liniach cennikowych. Ceny dostosowywane są indywidualnie do każdej kampanii. – To, co ma wyróżniać Payper.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie. Kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza – mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój Payper.pl. W kampaniach efektywnościowych klient płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego (np. przejście odbiorcy na stronę produktu poprzez kliknięcie w reklamę i dokonanie zakupu). Uzyskanie najlepszych efektów ma zapewnić wykorzystywana przez Payper.pl technologia TradeDoubler – system do monitorowania i raportowania kampanii efektywnościowych.

(TOCH, 28.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.