Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia Warszawa przedłużyła umowę sponsorską z marką Królewskie

Klub piłkarski Legia Warszawa przedłużył na sezon 2010/2011 umowę z dotychczasowym sponsorem głównym – marką Królewskie (Grupa Żywiec SA). Wysokości kontraktu nie ujawniono.

Marka Królewskie jest sponsorem warszawskiego klubu od 2004 roku. Kontrakt wpisuje się w strategię marki, która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu warszawiaków. Królewskie w działalności marketingowej nawiązywać będzie nadal do klubu piłkarskiego Legia Warszawa oraz ważnych dla niego i jego sympatyków wydarzeń, m.in. rozpoczęcia sezonu piłkarskiego i otwarcia nowego stadionu Legii (planowane na 7 sierpnia).

(DOK, 27.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.