Polskie Radio Euro zmieni się na Czwórkę, ale zachowa charakter
27.07.2010, 07:52
Polskie Radio SA oficjalnie poinformowało o zmianie nazwy Polskiego Radia Euro na Polskie Radio Czwórka. Ma to nastąpić w poniedziałek 2 sierpnia.
- Zmiana nazwy jest logicznym dopełnieniem nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia. Skoro mamy Jedynkę, Dwójkę i Trójkę, to Czwórka wydaje się oczywista i naturalna. W oficjalnych dokumentach Czwórka, niezależnie od nadanej nazwy handlowej, zawsze funkcjonowała jako Program Czwarty – mówi Krzysztof Łuszczewski, dyrektor stacji. Czwórka będzie miała nowe, czarno-żółte logo, którego autorem jest Andrzej Pągowski. Nie zmieni się oferta programowa i target stacji (ludzie w wieku 20-40 lat, poszukujący nowości, aktywni, zainteresowani nowymi technologiami i zabawą). Zmianie nazwy i logo towarzyszyć będzie kampania promocyjna w prasie (”Newsweek Polska”, dodatek ”Co jest grane” w ”Gazecie Wyborczej”) oraz na antenach i w serwisach internetowych Polskiego Radia. Zmianę promować będą letnie akcje: ”Wielkie plażowanie” nad Bałtykiem oraz ”Czwórka w wielkim mieście” w największych polskich miastach. Kampanie zaplanowała Agencja Promocji Polskiego Radia. Polskie Radio Euro powstało w maju 2008 roku, kiedy nazwę zmieniło Radio Bis. To z kolei powstało w październiku 1994 roku z przekształcenia Programu IV Polskiego Radia.(TOCH, 27.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










