Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Innovations wprowadza w kampanii internetowej markę Gagabox

Dom mediowy Innovations realizuje kampanię wprowadzającą na rynek aplikację mobilną Gagabox, która umożliwia słuchanie radia w telefonach komórkowych.

Stworzyła ją firma M2Sphere SA, powiązana kapitałowo z firmą SpeedUp Group, założoną przez grupę menedżerów wywodzących się z agencji reklamowej Tequila\Polska (TBWA\ Group): Bartłomieja Golę, Michała Lehmanna, Marcina Paprockiego i Arkadiusza Piechockiego. Aplikacja Gagabox umożliwia słuchanie radia za pośrednictwem telefonu komórkowego w dobrej jakości dźwięku nawet w pociągu czy autobusie. Wykorzystuje wysoką kompresję formatu audio, co sprawia, że dźwięk zachowuje wysoką jakość przy niskim transferze danych. Celem kampanii reklamowej wprowadzającej produkt na rynek jest pozyskanie użytkowników oraz utrwalenie znajomości aplikacji wśród grupy docelowej. Gagabox to produkt dla aktywnych, chętnie korzystających z nowych technologii. Kampania jest prowadzona na serwisach mobilnych (Onet lajt oraz m.Gazeta.pl), w Internecie (pakiet Superbrands sieci Arbo) oraz na blogach i internetowych serwisach adresowanych do fanów zaawansowanych technologicznie telefonów i aplikacji. Kampania potrwa do początku września.

(MŁ, 27.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.