Provis i M. Kowalczyk wygrały przetarg na kampanię Małopolski w sieci
Agencja Provis z Warszawy i M. Kowalczyk z Łodzi zdobyły budżet na przeprowadzenie kampanii interaktywnej promującej walory turystyczne Małopolski.
Provis ma odpowiadać za zakup powierzchni na stronach WWW (m.in. Wirtualna Polska i Onet.pl) oraz za moderowanie kont na Nk.pl i Facebooku. M. Kowalczyk zlecono z kolei przygotowanie strony internetowej. W przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego Provis pokonała 10 agencji, m.in. BTL Point Group, dsk, Star Media, Mastermind i Media Partner. M. Kowalczyk konkurowała z kolei z 17 podmiotami, w tym z Red Agencja Interaktywna, Brand Extention, Althermedia, BTL Point Group i Star Media. Z postępowania wykluczono oferty Supermedia Interactive i Domu Mediowego Net, bo nie spełniły wymogów formalnych. Działania mają być częścią kampanii prowadzonej pod hasłem: ”Smakowanie Małopolski” i promować walory turystyczne regionu. Przypomnijmy, że akcja realizowana będzie także na nośnikach reklamy zewnętrznej, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście i na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego – za tę część akcji odpowiada firma reklamy zewnętrznej AMS SA. Rozpoczęcie działań zaplanowano na 1 sierpnia.(DOK, 26.07.2010)










